, Tisdag

Skoldagen har faktist varit riktigt bra lång dag men vi gjorde den kort men ingen minut fattades endå.
vi har pratat och skrattat oss igenom dagen och haft slappa lektioner.
efter skolan följde mickis med mig hem sen åkte vi ner och handla sen laga jag mat.

Nu har vi tagit oss en kaffe på ballen och väntar nu på att allt på tvn ska börja så vi kan slänga oss på varsin soffa med lite tacochips. och juste hon sover kvar! jag är inne i en period så jag måste ha sällskap hela tiden tillomed när jag sover. hmm! imorgon ska jag in till Uppsala och tjäna pengar! Kan behövas till våran supresa till gotland i Juli.

idag är det 1 MÅNAD kvar. fyhelvete va vi är bra.
och på söndag äre student kryssning. wiiihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0