, Onsdag

nu säger jag som jag brukar " de va lugnt på praktiken idag " haha .  alltid lugnt , och de är faktist ganska så skönt fast jag brukar få de att låta som att de är värre än va de egentligen är.
hade möte från 2-4 . hade som en föreläsning om pecs , mycket intressant måja säga er!

nåväl. tv kväll är det idag, halv åtta hos mig , de okända , andra avenyn , trueblood.
och min lilla babe linnea kommer hit och sover , eftersom jag ska vara med henne imorgon på praktiken så kan de va bra med lite sällskap så man känner sig lite trygg. vi ska sedan mysa till sex and the city och lite planering inför nästa helgs bravader! kommer bli hel grymt


nåväl dags för tv igen. godnatt på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0