, fredag

nästan helt ny kommen hem från Gävle.
igår åkte jag och Linnéa med gänget in till gävle för att fira mickan på slick.
mycket rolig kväll men ja har fått ca 1½ timmes sömn samanlagt. haha!
så skolan är ingenting för mig idag hade bara 1 lektion vid 12 för ja tog ledig från dom andra för jag skulle haft praktik idag men de vart inge bad så ja blev hemma, tur nog!

ska iväg och jobba en sväng sen. sen funderar ja på om jag ska sova eller inte , eller om jag ska sova tidigt ikväll och verkligen sova ut imorgon. ikväll ska vi fira Caroline men nån alkohol blir det inte för min del.
imorgon ska vi åka till vendel och fira Mickan&Emma . 80-tals party kan bli roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0