, 5 mars 2010

Sitter i skolan på naturkunskap och gör absolut inte det man ska göra egentligen.
sitter och bloggar det är mycke roligare än att söka på miljöproblem iskolan på mitt program.
slutar om 20minuter för dagen då ska jag & néa gå till Café corner och ta en fika!

jobba ska jag göra idag med, sen kommer mickan !
Mina naglar ska göras om idag också. synd att ja inte har någon bild på maddes naglar som ja gjorde på henne igår.dom vart riktigt snygga .. 

Min helg kommer bli lugnare än lugnast. så skönt!
Ikväll ska jag bara vara hemma, Imorgon ska jag vara med min älskling Jamie och sova med honom tills på söndag när fisen kommer hem.

Kommentarer
Postat av: hulken

du är bäst min pingla ,hihiihihi

2010-03-05 @ 12:45:00
URL: http://nepaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0