, Onsdag

 , sitter och drar i mig en påse fruktgodis,
idag har jag solat hela dagen , ungefär från 10 imorse till 7 på kvällen ..
skapligt seg man vart i huvudet, men jag har ju haft någonting att titta på hela dagen så den har varit rätt underhållande, cirkusen har hållt hus precis på våran bakgård. så de har vart elefanter och kameler och andra djur :) , vid 4 tiden kom mickan hit vi satt ute till 7 tiden och snacka skit och drack kaffe och bättra på brännan.

Va även ut en runda med Carran & Lissan och plockade liljekonvaljer som ska stå på bordet.
fan nu är det inte långt kvar , Fredag 04.30 stiger jag upp! duschar sen sätter igång , 06.30 ska jag vara hemma hos caroline och för kröka . 08.30 är det fotografering på skolan, 11.00 öppnas dörrarna och första programet springer ut. jag är såååå taggad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0