, Torsdag

idag är det torsdag & jag rååååkade sova en timme extra imorse,
väl på jobbet drog vi ihop 2 balkongen /lata som vi är. men det kom ett jääävla ösregn mitt upp i allt så vi ville hellre åka hem. När vi satt på bussen hem kom soolen fram!

När jag kom hem väntade de 2 brev från gotlands polisen och visby lasarett.
inge märkvärdigt, jag ska lägga ner målet! finns ingen mening att leta när jag inte vet vem de är eller kan uppge mer än va jag gjort vilket dom inte kan gå på. tråkigt men sant!

 

På kvällningen grillade vi syskon,nu sitter jag här och väntar på att mickan ska komma hit och sova med mig,ikväll blir det myskväll uppe i soffan med brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0