, svar på tal!

"Anonym  : läser kenzas blogg ellleeeer" ?

svar: Jag läser kenzas blogg 1-2 gånger i veckan ungefär, Bara för hon tittade på filmen "hachiko a dog's story" betyder de att jag nå något sätt härmar henne då ? Om du nu "Anonym" vill veta så var de min syster som tipsade mig om filmen. 
Jag kanske tar i lite nu men nu vart jag störd,ska man inte kunna se vilken film man vill utan att "härma" sveriges största bloggerska? .. jaja du nu som är anonym kanske vågar krypa fram under täcket du med och visa vem du är och hur du menar.


  hachiko a dog's story

Kommentarer
Postat av: LINN STRÖMSVÅG

det skulle stå "läser du också" hennes blogg. för jag letade upp filmjäveln jag å! ;) och bölade som en unge!

2010-07-27 @ 13:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0