, Min fredag

klev upp 04.50 , tog bilen till Månkarbo och sedan buss in till stan, vill bara påpeka att ul är det sämsta och dom har så genom rutten personal.(förare) . Jag klev på bussen och mitt sommarlovs kort fungerade ej, istället för att säga att de är lugnt som dom flesta gjort så skäller han ut mig och säger att jag ska ordna upp mitt liv? vafan är problemet? mitt busskort funka inte nej då ska jag ordna upp mitt liv? .. En sak är säker gubben som körde bussen ska aldrig mer få köra buss,de ska jag se till på Måndag. jävla idiot gubbe, fan skaffa dig ett jobb där du tänker vara trevlig kör man buss ska man vara TREVLIG inte säga åt folk att ordna upp sitt liv för inte busskortet fungerar,jävla fittgubbe.fan va arg jag va/är!

 

Nåja, de va sista dagen i gottsunda så jag och mickan fira de med en pizza på resturangen längst knuten.

efter jobbet tog vi en shoppingrunda (woouups) , lönen kom ju in igår så vi kunde inte hålla fingrarna ur styr.

på kvälls kvisten åkte jag och sällskapde en jävla trevlig kille,de bjöds på oxfilé och potatisgratäng! sen drog vi några filmer bla. småstadsliv 3 ! wiiho

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0