, ingetannat

tror inte jag menar nå annat när jag säger att du är falsk.
en falsk människa rakt igenom, helt genom rutten faktist.


Förlåt om det blev dålig stämning såhär på morgonen för jag hade ju den bästa starten, Mickan ringde och öppnade sin lilla rimstuga , haha min sötfis! nej nu ska jag göra mig iordning sen dra mig mot jobbet ( Vakna sent idag med ) .. de verkar bli klarblått idag med(?) jag som ville ha moln så de är lättare att jobba, Men nu är det sista veckan innan semester på gotland. såå underbart skönt och fyfaan va kul vi ska ha! vi är 10 personer som drar till Gotland på en liten (fest resa) full rulle lussebulle varenda jävla dag!

Nej nu lär jag skynda mig , ha en bra dag i värmen och bada lite åt mig med va
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0