, dag 2 i thailand

( alltså gårdagen 15/1)

tog en tuktuk ner till stranden kamala beach badade och solade ..
jag & jessica va mest på shopping humör så jag köpte mig ett armband , ett linne till mickan och en piké tröja åt robin , efter all solning åkte vi hem och gjorde oss iordning för ännu mera shopping fast in till stan till ett stort shopping center , jag fick då med mig ett plånbok en adidas tröja och en klänning!

vi gick och åt mat och sen vidare ut på stan och tittade runt,
pappa fick ödlor på sig som dom bara slängde upp och ville ha betalt,

nu har jag inte så mycke tid på mig att skriva ..
ska lägga in bilder sen måste jag göra mig iordning för ikväll ska vi till "Håkans bar"

Här ligger sabina och martina på massage



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0