, Torsdag


•Rätt rolig dag idag faktist med tanke på att de va ganska mycke kul som hände just idag.
dagen började med prov i samhäll " = Godkänd " , Mycket nöööjd ! den här veckan har ju bara gått bra när det gäller proven , men inte dagens på natur jag hade inte gjort de man skulle så ja kunde bara inte så jag valde att åka hem och mysa med mamma sista timmen innan hon åkte iväg till lars ,  Mickan tittade förbi .. Morsan vinka bye och drog till Uppsala, jag&mickan slängde ihop lite fläskfilé klyftpotatis och kantarellsås, och en stoor sallad!

Daniel kom förbi och va sådär allmänt gosig,fisungen!

→ juste jag har en bra film på dator, lite te?jatack, 
Imorgon är det tema dag hela dagen, lite work sen bio med min linnéa, sen ska jag hem o mysa med fisungen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0