, 14 februari

jag vill bara säga att de va den roligaste kvällen jag haft igår,
förfesta i luthagen och sen vidare på vip dansa till halv 3 på natten , tills min smärta kom igen imagen som jag haft i en veckas tid , de blev värre o värre tills jag knappt kunde stå på benen då ja va tvungen att ta mig till akademiska ,  och jag säger bara de att jag hade så jävla roligt! dom sista små pengarna vi hade kvar köpte vi knäckebröd för , haha!

gjorde iallafall ultraljud och fick reda på att jag har cysta i äggstockarna som är en ren smärta.
fick tabletter och tog en massa blodprover , haha och linnea däcka på sin efterfest i en sjukhus säng! haha ja trodde jag skulle dö när hon börja sjunga för mej när jag skulle lämna pissprov. " de va en gång en apa , som inte kunde rapa " ..

ja bjuder på lite bilder ,









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0