, 12 februari

ligger just nu i systers säng och tittar på let's dance , efter det är det solsidan!'
idag va de skola fort och smidigt , bara datorer och stryka under texter till prov på tisdag.
nästa vecka är det ca 4 prov och 3-4 inlämnings uppgifter! kill me

ska bli så skönt att ta studenten sen och slippa allt pluggande.
vi hade även lite planering inför studenten , jag hoppas de blir så lyckat som vi planerar att de ska bli.

efter skolan gick jag och jobbade och sen va ner med mamma och handla och grejja,
lagade tacos så nu står magen åt alla håll och kanter,

senare ikväll ska jag titta på en film sabina hade på datorn "are we done get" ..

imorgon ska jag göra lite naglar och sen plugga lite .
jag ska ta en vit helg medans alla andra drar på krogen och 20års fest och allt dom ska ut på.
men jag stannar hemma och gör lite nytta istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0