, Tisdag

05.30 var jag uppe med tuppen,Va ut med faith och väntade in Mandy som kom klockan sex, vi låg isängen en timme innan jag vart så pigg så jag började koka ägg skärde grönsaker och duka fram en riktig brak frulle,
När vi ätit klart gjorde vi oss iordning och sen gick vi till tandläkaren,Mandy skulle rotfylla en tand,åh ja led verkligen med henne,jag såg hennes ögon vart alldeles röda sen rann de tårar,jag tyckte så synd om henne så mina ögon fylldes upp med tårar! Haha tanläkaren lär ju ha undrat när jag satt där i hörnet med gråtfyllda ögon.

När vi kom hem hit har vi myst i sängen tills vi bestämde oss för lunch,
hemköps egna sallad! sen tillbaka till sängen & nu har hon gått till jobbet,


Jag tänkte ta och lägga mig i sängen och sova ett tag,eller så skippar jag de och börjar rensa ut mitt rum där nere.Vi fårla se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0