, söndag

och de är fjärde advent idag .. helt sjukt fort de går!
på fredag är det julafton och en vecka senare är det nyårsafton.

idag kan jag väl känna att jag har vaknat på fel sida och är inte ett dugg pigg efter mina 13½ timmars sömn,kanske är därför jag bara är allmänt grinig av mig för jag har sovit för mycket, Idag står iallafall städning på mitt schema och tvätta!
jag tycker jag tvättar varje dag men tvätthögen bara växer..

mina julklappar som jag beställt verkar inte vilja komma så de lär väl bli försenade!
nej nu lär jag fortsätta städa och försöka rycka upp mig, ooh nooo jag måste ju skotta också eftersom våra grannar har dragit till thailand och har de bra istället,buhuhu jag vill ocksååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0