, shopping + Candy

Idag hittade jag mig ett par örhängen jag länge velat ha men eftersom jag aldrig är inne istan har jag inte kunnat köpt dom och de bästa va ju att dom va på rean och ett par vanliga svarta leggings fick följa med hem,man kan aldrig få för många!


21:30 bjuder tv3 på Välkommen till familjen  så den tänkte jag äta mitt godis till. bra lördag helt enkelt









/
studio bilderna avslöjar ju att jag ljög om att jag rakat ena sidan,kan ju passa på att berätta att de va en prövning & jag skulle se hur jag skulle se ut och om de skulle klä mig,och personligen så ja,jag tyckte de så kanske efter nyår blir de av,eller nyårsnatten? vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0