, min dag!

Idag har jag och mina kära systrar ätit middag på brorsans, alltid lika trevligt att hänga med dom!
Lowe har också varit här idag och umgåts,hennes mage har blivit så stor,vi har suttit och gjort massa tester och de tyder på en pojke :)

bortsett från att faith åt upp min sko idag så har min dag varit riktigt bra.
har pratat med Mandy hela dagen och ibland känns de som att jag bara vill springa till henne och krama henne speciellt när hon inte mår bra och är ledsen, Hon är lycka! hon får mig att skratta och vilja gå upp varje dag! Imorgon kommer hon hit klockan 6 på morgonen och kryper ner hos mig!

Imorgon ska jag även rensa ut mitt rum där nere och packa ihop grejjer och ställa upp sängarna och bara dra ihop de rummet, skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0