, Fredag

Dagen började med att jag var till tandläkaren hade tid 08.20 fick inte komma in fören kvart i 9 och sen hade hon en annan som stod på tur,så jag fick komma tillbaka klockan 3! umgicks med Mandy hela dagen & har jobbat,
Hos tandläkaren skrapa jag tänderna + polera .. så nu är dom´vita och fina ! hon slipade även tänderna så dom vart riktigt fina,okej kul att jag berättar de här för er ni bryr er säkert jätte mycket,

nej nu sitter jag med ett glad vin och väntar in gänget så vi ska för kröka hos södermannen sen blir de möbeln,russin disco kan man ju tycka,men vi gör ett försök & kan ju bara hoppas på de bästa! Nej nu lär jag runda av här och packa ihop de jag ska ha med mig, ha en trevlig kväll allihopa ! Puuuusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0