, Fredag

idag ska jag äntligen få hämta ut första paketet som jag beställt hem.
hoppas bara på att julklapparna ligger där i annars kommer de inte fören efter julafton & de vore ju inte så bra,
idag har jag&martina legat som slakt på soffan på morgonen till kenza&tyra show samt tittat klart på en film vi tittade på efter bröderna karlsson,riktigt bra! jobbade en sväng och tog helg igen.haha! vilket liv man har,har börja lessna på att dom aldrig ringer så jag får helt enkelt offra mig och gå till arbetsförnedringen,


Ikväll ska jag ha Jamie så de blir bara en lugn fredags kväll med Thaifood och Idol finalen!
Vinner inte Jay så tittar ja inte på Idol nå mera, tydligen så ska ju Jay&Minnah va ett kärlekspar nu så vi får se vem som sattsar hårdats på sig själv, nog om de nu ska jag mysa lite till med Faith sen kommer Jamie,



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nä. Jay har ju tjej redan :s . När de fick ägna en låt till någon speciell gjorde ju han till sin tjej. Annars har de gått fort att avsluta de och påbörjat nytt :p

2010-12-10 @ 18:26:40
URL: http://puuckoknas.blogg.se/
Postat av: frida

Läser både din och dina systras bloggar och här och där står det om hunden Faith. Vem äger den hunden, är det Kiddes? Du kanske kan göra ett inlägg om alla era djur :P

2010-12-10 @ 21:42:03
URL: http://fridaharju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0