, endast två dagar kvar ...

Nu är det bara två dagar kvar till julafton,lite sugen är man ju att riva upp alla paket men julmaten är ju inte så tokig den heller så de blir nog en bra jul, I måndags kväll kom Jennifer hit och sov över här och igår va vi över till Sabina och plockade ihop lite saker som skulle ut för att nya saker skulle in, vi lagade iordning mat,tittade på tv & hade de mysigt..

När vi kom hem till oss hoppade alla in en efter en i duschen innan vi slängde oss i soffan för att glo på film,
Jennifer sov över en natt till och imorse vaknade hon av panik att hon hade en körlektion igävle så hon stack iväg till tåget och vi andra drog oss hem till Sabina med hennes nya köksbord och tog upp en ny soffa! kan ju meddela att man är en aning avis på henne,de är så sjukt fint där hemma nu de är bara lite små saker som ska in och upp sen är allt perfekt! är så glad för hennes skulle och jag kommer finnas för henne hela tiden min älskade stora syster!


Innan jag drog mig hem så körde vi på en familjepizza och invigde nya bordet,förjävafint!
nu sitter jag här och väntar på att sabina är klar så ska vi ner mot bolaget och ica! mitt paket har kommit från H&M! som jag längtat,jag hoppas de är allt nu i paketet så jag slipper vänta på resten av kläderna..


 
en liten bild från sabinas lilla hörna


texten fick hon av stephany förra året på sabinas födelsedag

Kommentarer
Postat av: sabina

love u! <3

2010-12-22 @ 18:38:56
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0