, en lördag i gävle

Idag har jag spenderat min dag i Gävle med Linnéa vi har shoppat,åkt ut till scandic hotell för att sedan hänga i studion för att bli sminkade sedan fotograferad i tre olika outfits,De va riktigt kul och jag har tipsat dom om ett par stycken så blir ni uppringa så tacka inte nej de va verkligen jätte roligt.. Efter de drog vi in till stan på en bit mat,de blev Kina mat!riktigt gott sen en runda på stan igen..

Ikväll blir det lugnt,man kan aldrig få nog av nyktra helger! Men de tar vi igen runt jul-nyår's helgen!
så pax för soffan ikväll men först ett besök på hemköp sen är jag redo för en myskväll!


& juste,i veckan väntar en liten nyhet! men mer om de senare ..
jag hoppas veeeeeeerkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0