, hjärta

jag kommer aldrig glömma dig steffe!
du kom alltid hit oinbjuden och slängde upp dörren kasta runt dina saker och slängde dig på soffan i bara trosor (ibland ikläder) .. Jag skulle alltid skala gurkan innan jag hade den i salladen , jag kommer sakna att stå och skala den för din skull. & när du jämt kom ner på mitt rum och ville hänga och snacka skit och fråga om jag kunde ge bort kläder till dig. idag skulle jag ge allt för att få dig tillbaka. precis allt!

Vi alla fäller tårar för dig och saknaden är så stor.
va till dig igår med rosor och tände ett ljus för dig.

du är våran vackra ängel som lämnat jorden och vi kommer alltid minnas dig som våran prinsessa.
 - Vi älskar dig♥


Varje andetag tar vi för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0