, 19-årsdagen!

Idag skulle du ha fyllt 19 år hjärtat.
de gör så ont att veta att vi inte kan fira den med dig , men vi känner fórtfarande din närhet och vet att du är med oss. Imorgon ska vi alla ut till din plats och tända ljus och umgås med din familj, bara ta hand om varandra.

Kom tillbaka min ängel och ge mig kramar som du alltid bruka göra.
jag saknar din doft , ditt skratt ditt leende som fick hela kroppen att lysa upp,
alla dina sjuka komentarer om allt och att du alltid skulle vara där man va ..
Du ville alltid hänga nere hos mig och sno kläder och skor och smycken , Idag skulle jag ge allt för att få dig tillbaka. de som gör så ont är att se min syster förstörd hon är trasig,en hel del av henne är borta och de är bara du som kan laga den. Men hon vet att du är med henne hela tiden så tillsammans ska ni laga henne igen.



Grattis hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0