, Torsdag

Jaha så va vi här i slutet på praktiken. sista dagen idag!
Känns skönt men förjävligt att gå tillbaka o få en hög med läxor igen. nu kan jag nästan börja grina när jag tänker på slutet. vad ska JAG GÖRA SEN DÅ? . alla börjar jobba o vi skilljs åt. buhu
jag längtar bara till studenten när ja får åka o skrika om hur bra jag är. inge annat!
nu blev de sådär jobbigt så nu tänker vi inte mer på de :)

Måste börja platta håret nu, ska snart gå och jobba >.< ibland hatar jag verkligen jobbet på sencum de känns som jag är där i flera år när de bara gått 40min och jag endå är klar.

ikväll ska Linnéa & Mickan sova här hos mig. vi ska kolla på film och mysa!

För imorgon ska vi upp tidigt o dra ut på äventyr för födelsedags barnen på eckerö. som jag&linnea har planerat så hoppas jag att de blir lyckat alltihopa och de går som planerat. för nu jävlar brudar ska ni få ;> hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0