, Lördag

vaknade upp vid 2 idag mådde som en påse skit.
gårdagen höll jag till i Ullfors, där jag drack grogg med polarna och sedan körde dekadansen hela natten tills klockan vart 5 på morgonen. roligare kväll har jag inte haft på länge.

men idag har man mått som man förtjänar efter en hellkväll med alkohol.
vi har grillat här hemma idag, Jag&Martina har varit duktiga och monterat ihop en grill. som kommer rasa ihop snart. tror inte alla skruvar sitter på rätt plats och helt ihop dragna. det visar väl sig!

kvällen blev film hemma hos caroline med henne och flood.
nu är jag så trött så jag ska sova. och imorgon kanske det blir en tripp in till Uppsala för lite shopping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0