, arg

nu är jag arg arg arg arg arg . Åkte in till Kista för att äntligen prova min student klänning.
gissa vad bruden säger i kassan? - Jag har aldrig hört talas om någon sån, om det är som du säger så är det en nyhet och kommer inom några veckor . NÅGRA VECKOR?. jag tar studenten om 8 veckor! allt ska fan va klart nu!! tyvär slänger ja inte upp bild på klänningen här eftersom alla är så ruttna och ska ha lika på högtiderna.
men om ja inte är helt borta och cyklar så äre endå inte bara jag som kommer att ha den klänningen :( nu ska jag gråta och äta massa tacos med mina älsklingar. som tröst stannar jag en dag till här i stor staden. så det blir morgon tåget för mig imorgon. 

varför är det inge bra på tv ikväll heller för då?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0