torsdag

det är nå fel på mig jag vart så arg på mig själv imorse så jag hade lust att dunka huvudet iväggen och skrika.
brukar ni med känna så när ni försover er ? haha eller så är de som sagt nå fel på mig.
jag ska sluta ha så mörkt i rummet och jag hör inte änns när telefonen ringer och jag har fått 10sms.

nej imorgon blir det till att inte ha mörkt i rummet.
så de blev bara 1 lektion för mig där vi pysslade , sen va våran svenska inställd vi som skulle ha föreläsning.
jag&moa följde med carro hem vi satt ute i höst solen och drack kaffe och pratade..

nu är jag hemma igen och har huvudvärk,
ska ta och städa lite igen , spelar ingen roll hur ofta man städar här hemma de blir lika stökigt igen när det bor 3 tonårs tjejer här så ni kan ju tänka er, skor och kläder och smink överallt och disk,
tur att man är lite ordningsam av sig och städar,
nej nu vart inlägget långt och tråkigt ,  bilder från dagen får komma upp senare,

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0