sorry!

sorry för kass uppdatering idag men de har varit fullt upp,
har varit iskolan , fick ont i huvudet och hostar fortfarande ..
så jag&carro gick hem till henne och tittade på andra avenyn på webben .  kul att serien börjar igen och alla andra program man längtat efter ,

mickan kom iallafall och gjorde oss sällskap ,
lowe&viktoria kom också så vi lånade mackes bil och drog in till gävle för att åka till dollar store och MaX såklart :)

köpte med mig godis hem som uppskattas till vardagen när den blir tråkig.
mickan följde med mig hem sen vart det idol tittande och jag blev kär i "Idol Jon" kan ni tänka er han på en klippa på sommaren sitta o sjunga med sin härliga röst och sin utstrålning , nej jag är kär!

sen blev de film "sweet home alabama"
mycket bra och mycket tårar ,
nej nu lär jag stänga av skola imorgon skönt som de är slutar jag kvart i tolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0