söndag

sorry för kass uppdaterng , men det har varit ganska fullt upp , ifredags fick vi nå ryck och skulle festa  , så jag&josefine gick hem till carro sen tog vi en taxi till Tommy där han och Daniel var. vi drack spelade musik och körde lite volvo, 

På lördag morgon när jag & josefine vakna gick vi och åt mat i svanby ,jag köpte en trisslott och va helt säker på att jag skulle dra hem en vinst , 2 första skrapnigarna drog ja fram 100 tusen  ,  så jag vågade inte skrapa nå mer men jag va så uppspelt så jag skrapa dom andra , och vet ni vad? jag vann inte ett skit , tack

jag gick hem och sov i 4timmar vilket behövdes, drog på mig kläder och åkte hem till josefine och gjorde mig iordning , vi tog bussen till Mickan där de va folk och förfest,  vi tog oss vidare till Uppsala , ganska trevligt bortsett från en del,  bussresa hem och en biltur till svanby , fast jag stanna bara och prata lite med stoffe sen gick jag hem och sov ,   

idag är man ganska slut med tanke på min helg. funderar på att kanske ta ut min bakfylla från helgen imorgon och bara ligga och dega  , låter ganska bra men vi fårse!

bilder kommer in sen när jag orkar,  ska titta på Idol som jag missade i fredags ,

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack :)

jag kom nyss hem o har packat upp, sj?

2009-09-13 @ 18:34:03
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0