söndag

sorry för dålig uppdatering,
men som sagt nu har vi startat igång resturangen och jag har varit där hela helgen och jobbat,
imorgon är det praktik igen och har en vecka framöver , ska ta och jobba lite på resturangen imellan åt också då det behövs extra hjälp på morgonen med all mat.

ikväll tänkte jag ta och titta på film och bara ligga och slöa mig.
är så trött så jag orkar knappt sitta här,
lär ta tag i tvätten med eftersom det är en hel hög där nere som väntar på att tvättas,

nej nu ska jag gå,

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är så duktiga, tjejerna Löfström! Jag ska komma och prova menyn där nån dag;) Kram

2009-10-05 @ 07:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0