, panik?

jag känner panik just nu vad jag ska vara på halloween.
men kanske att jag vet, men rätt tråkigt men ganska snyggt!
lär bara hitta sakerna så blir jag nog rätt nöjd,
hoppas ja hittar allt i stockholm bara , tror jag åker i helgen eller ibörjan på nästa vecka!
längtar efter syster och hennes barn så dom ska jag gosa med så mycke det går tills det är dags att ta sig hem.


nej nu lär jag ta och hoppa i säng,
sista dagen på praktiken imorgon då ska jag&Moa baka tårta.
kommer va rätt tråkigt att sluta men skönt med lov och återgå till det vanliga igen.

juste min älskling kommer och sover hos mig imorgon.
hon sover alltid hos mig på Torsdagar har vi kommit fram till. haha

saknar madde med, lär ta mig tid att träffa skrutten snart !
Kommentarer
Postat av: Madeleine

vi saknar díg med gumman <3

2009-10-22 @ 13:17:18
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0