Torsdag



Praktik som alltid måndag-torsdag , imorgon är det skola !
kan inte säga mer än skööönt! slippa åka buss och komma hem sent.
imorgon börjar jag 07.30  men ja vet inte om jag orkar, åker nog till svenskan klockan 9
klockan 11 har jag tid hos frissan egentligen för färgning men jag vill inte färga det , så ja tänkte kolla med henne om hon ville klippa mig istället, tunna ur det och sådär det är ju ganska tjockt och rak klippt vilket jag inte vill ha.

beror på när jag är klar imorgon , annars åker jag nog in till stan en snabbis och går på stan, eller så gör jag det på Lördag , imorgon ska jag vara med mickan


Nu ska ja äta daim glass , ikväll 'är det Hockey ! kom igen nu sverige .
jag kommer att hejja lite under kvällens match men sen ska jag göra annat, hoppas resten av sverige hejjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0