Sista april


vaknade och åkte till karlholm till Moa , vidare tog vi oss till Gävle på en shopping runda.
Löshår
Body
örhängen
solglasögon
smink

vidare hem till tierp för att göra oss iordning hemma hos mig och grilla.
började förfesta hemma hos mig med allihopa  , Lowe & Caroline kom hit .
jag lowe och caroline åkte ut till Munga på fest , och Moa åkte till Karlholm!

Min sista april kunde varit bättre ..
det var nog inge bra eftersom det fattades en . mickan!




Fredag


idag mår jag bra med tanke på gårdagen sluta ganska tidigt ,
men ja kan tänka mig att mer än halva sveriges befolkning ligger isängen och mår piss.
vädret skiner och jag ska ta och städa lite här ,  kanske blir en liten grillning till kvällen ,

Nu ska jag ta min cola och sätta mig isolen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0