måndags kvällen...

mitt huvud håller på att sprängas snart , har nog druckit för lite idag!
vädret har varit kanon idag på kvällen va jag och låna en film " Felon " har sett den förr men det är helt klart sebar flera gånger, pratade med mickan itelefonen ett tag med , en sak förstår inte jag hur allt kan kännas så underbart på några minuter? jag njuter verkligen av livet just nu, allt känns så bra + att jag har framtids planer .

nu har jag tänt ljus och ska se filmen, buh det fattas en mysig kille!

Kommentarer
Postat av: Anna

Går inte Sion lika ¨bra?;) Pussar

2009-05-25 @ 23:27:00
Postat av: johanna

joodå:)

2009-05-26 @ 12:24:14
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0