Måndag


Praktik som alltid , är denna vecka + nästa ! 
ska bli ganska skönt att börja skolan igen , ska be mina lärare samla ihop allt jag inte gjort , vilket ja hoppas är inte så mycke ,   så jag kan göra de till sommarlovet .  så allt är klart i 2:an !
Efter sommaren går jag in i 3:an vilket innebär störst bäst och älst på skolan ,  vilket inte är bra är att 93:or kommer att börja,  man har ingen att se upp till de året.

vilket jag hoppas är att jag har ett jobb i sommar ,
och har en bra semester på gotland med familj+hydling och har en bra 18års dag där.
sattsa kommer ja göra på körkortet.


nej nu ska jag göra mig redo för  " Ballar av stål " . sen blir det godnatt!
imorgon kommer mammi hem . bra där !

nej godnatt med er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0