Lördag

igår gick jag&jamie till madde en sväng och hälsade på.
Robin är så grymt söt ,
gick och handlade och hem igen , jamie somnade när vi kom hem.
jag satt uppe och tittade på tv ..

Jamie har vaknat kvart i 3 inatt , halv 6  och klockan 7 gick vi upp.
vid 9 gick vi ut och gick på en lång promenad upp till pappa , men dom skulle precis åka till Gävle så de fick bli en snabbis.  sen träffade jag mickan påväg hem,

annars har jag bara lega i sängen o busa med jamie och inte gjort så mycket mera.
ikväll blir det grillning med, mickis skulle komma hon med :)

Nu ska jag klippa gräsmattan tror jag,  den växer ju som ogräs !
sen blir det sparka boll med sion , duscha och grilla .

jag är sugen på lite vin ikväll.  vi får väl se :)

Jamie and me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0