fredags mys


har nästan precis kommit hem ifrån madde&grabbarna har varit där hela tiden.
färga löshår tittat på så ska det låta , talang och sen kollade vi på film "Mamma mia"
och bara haft det allmänt mysigt och tagit det lugnt.

imorgon ska jag sova ut , det sägs även att det ska bli soligt,
då ska jag ligga på studsmattan och läsa..  är helt inne iboken nu!

Puss



är även så förbannat trött på det här.
vem kan man lita på ? verkligen lita på ? alla säger så mycket som dom endå inte verkar mena.
jag menar varenda ord jag säger, varför ska jag säga någonting jag inte menar? ibland är jag så feg eller jag är inte feg jag säger inte allt fullt ut för då skulle jag vara riktigt elak, jag säger saker som låter trevligt och på ett bra sätt,
men ibland är det nog inte så bra att låta så snäll,  man lär ju lära sig någon gång vad man gör som är fel.
man vill så gärna men man gör det aldrig ,  jag vill ta tag i allt .. Men varför gör man inte det ?
jag har så många frågor jag aldrig kommer få svar på, jag kommer aldrig kunna sätta punkt på alla frågor jag vill ha svar på , jag tröttnar på det här ..  jag vill faktist inte längre !  acceptera det bara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0