Tisdag


tack vare big brother kom jag inte isäng fören runt halv 1 tiden inatt.
och det leder ju till försovning , missade Teorin,
När jag kom till skolan tog vi oss en frukost ute i solen, klart bäst!
Moa den lilla råttan försov ju sig så de vart då ingen körning för henne igävle ..

Så jag&Carran stack in till gävle med sten.
jag körde in till gävle , sen satte jag mig och gjorde teori prov som gick dess värre dåligt.
sen var de min tur igen att köra , så jag körde inne istan , ja kan inte säga mer än att jag är nööjd!
ni vill nog se hur en nööjd tjej ser ut med, det får ni oxå, ja bjuder !



Sion är mest trött om dagarna , men snart ska vi dra oss ut!


Kommentarer
Postat av: madde

de va en jävla tur att jag va inne i Gävle igår:P puss<3

2009-03-31 @ 19:29:23
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: joppis

hahaha. ja ä faktist duktig ^^ , ska inte du ta o föda istället?:P <3

2009-03-31 @ 19:45:40
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0