Tisdag




Försov mig imorse , men jag vaknade endå före klockan och var pigg klockan 7!
men jag tyckte väl att jag kunde få ligga och dra mig ett tag , sen somna jag till 09.20 :O
men ja hann till nästa lektion , nu har var skapande och jag ska börja med nått nytt denna gång ,
är klar med badsalt !

Fint vår väder det är idag .
ska nog ut och gå ikväll och jag skiter i om det regnar ..
för nu lär man börja med att vara nyttig ,  för snart är det sommar och min snygga bikini är beställd.
så ja måste skärpa mig ,
skönt att det bara är imorgon man går iskolan sen är jag ledig till Måndag ...

ska ta och plugga till ett prov som jag missade i fredags ,
sen ska ja låna en bok med,

Någon som har ett förslag på en vår-jacka ?
jag vill ha en svart eller en brun skinnjacka . 


Nej nu lär jag gå och börja med nå nytt ,
slutar 13.15 idag .. skönt det med :)

Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0