Söndag

hej hallå.

igår stack jag till caroline , jag caroline lovisa johan och emil satt och drack ..
danne och tommy kom förbi en sväng ..  så vi drog ner till brorsans och livade upp stämningen.
Anna den lilla svikaren stack till krogen , buhuu!  ,
Efter allt festande så åkte vi hem till Danne i Munga ,  bra musik och trevligt folk , super!
när alla åkt hem så hade ju jag dö trisst , ungefär runt 4 på morgonen kom anna och gänget och hämtade mig.
så vi stack vidare hem till Adam med baggeh o adam,  

vi gjorde inte så mycket , pratade och hade det trevligt...
på något vis hade jag somnat hos adam och vakna imorse skräck slagen, haha!
gick hem på engång .. 

Nu ska jag ut och äta bakfylle mat med caroline.
det bjud säkert på film och annat idag ,



Fredags kvällen vart mindre lyckat på natten.
va tvungen och kluddra över svart där , fast ja, ja va endå svart där av ut kladdat smink, heh



Nuuu ska jag dra och äääta,
Kommentarer
Postat av: Anna

Svikare;) okej, men jag styrde upp det senare iaf=) haha pussar<3

2009-03-29 @ 16:46:54
URL: http://[email protected]
Postat av: joppis

haha, de va väll en jäkla tur de då =). Puss<3

2009-03-29 @ 17:03:39
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0