Onsdag

Äntligen idag börjar min ledighet,
börjar inte fören på måndag 12.10 ! mycket skönt må jag säga
börjar bra med fint väder och rolig dag iskolan ,

jag håller på med en modevisning om h&m's nya vår kläder på skapande.
kommer nog bli riktigt kul.
idrotten va rolig den tillbringa jag med min linnéa .

Efter skolan satt ja mig vid datorn och sitter kvar här ännu!
Mtv och datan är vad mina dagar går för ,


ikväll blir det

the hills
the hills
Life of ryan
made
halv åtta hos mig
det okända

sen får vi se vad som dyker upp.¨
ska inte säga något iförväg för det brukar oftast aldrig bli så endå.

Nej nu ska jag ta mig ett äpple och göra kolsyrat vatten.
min dag började idag ,



Åter igen , grattis mickis!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0