Onsdag




..  Nu har jag tagit mig igenom ett hundra tals bloggar ,
roligt att titta på andras som man inte känner , en del är ju helt urflippade och en del är ganska intressanta och roliga.
jag måste göra min blogg roligare , jag älskar när det är bilder för varje dag , därför älskar jag maddes blogg!
jag funderar på att köpa mig en kamera  , men man är ju ganska luspank, ska jag ta mina spar pengar?:O .. jag tror nästan det .. ja de är det värt , måste fixa de på banken, haha taggad!  så min blogg kommer bli roligare inom kort ..
Min telefon funderar jag på att slänga åt skogen och köpa mig en ny , men då kanske man kan spara pengarna till en ny mobil och ha en bra kamera på den ? .. nu vart det jobbigt

annars har min dag vart helt okej faktist ,
hade ett helt onödigt "Möte" i skolan om en person , totalt bortkastad med tid.
men de var nog bara jag och M som tyckte det ...

sitter hemma nu och hänger med huvudet har sutti såhär i över 45 minuter nu och hängt med huvudet och har ont.
men jag har väl bara inte orkat ändra ställning :)

idag händer inget speciellt .. 
tänkte mest ligga här i soffan och titta på tv .
men det är inte så värst mycket intressant men det finns väl endel program man inte ska missa,

19:30 Halv åtta hos mig  TV4
20:00 Det okända     TV4+
21:00 Efterlyst TV3


sov med mig ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0