Måndag

som vanligt va skoldagen kort .
moa & jag gled hem till caroline efter skolan en stund ... bara för att hälsa på lite,
jag tog min rosa cykel och åkte hem , jag&martina stack ner på "Byn" haha , och handlade lite..
när vi var hemma började jag med maten , som bestod av kycklingfilé potatisklyftor och sallad, haha vi älskar't!
nå väl. jag sitter hääär vid datorn nu och ja gör väll antagligen det framöver, fast det inte finns något att göra alls här.

Ja justia, har körning i Gävle imorgon, jag kan inte bera säga än LYCKA TILL , till mig själv.
har nog aldrig varit såhär nervös förr. hum,,,

Stockholm blev dock inställ pågrund av att jag har körning,
så vi drar in till stockholm på Onsdag istället , döö nice !

Puss.


har inte orkat mera än att vara mjukis idag, som alltid ! haha

Kommentarer
Postat av: madde

du är SSSÅÅÅ söt i mjukiskläder=) puss<3

2009-03-30 @ 19:43:14
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: joppis

Hahaha - tack desamma älskling : ) <3<3

2009-03-30 @ 19:44:55
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0