Äppelpaj




Tittade på " Halv åtta hos mig "  och såg att han skulle ha äppelpaj med vaniljsås till efterrätt .
jag vart så sugen så jag rusa ut till köket och slog ihop en god smulpaj.
den vart lyckad till slutet av sveriges värsta bilförare . haha rätt bra avsnitt ...
känns som dom börjar anstränga sig mer nu så det blir inte lika kul. plus att det minskar med personer.
idag var det cissis tur att åka hem , trisst men det skulle va tråkigt lika så vem som åkte hem ..

ligger nu och tittar på lyxfällan med martina sion och sören . hehe !
.. Nu ska jag ringa mickis och prata lite !
kul att folk pratar om maskerad festen och frågar och kommer med idéer ,
tror festen kommer bli lyckad :)

Puss & godnatt , börjar 07.30 imorgon , buhu


Äppelpajen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0