23.09

Hej på er.

Hoppas ni haft en trevlig dag .
det har jag , den såg ut som planerat , och det va väl skönt!
har börja med mina nyttigheter och träning idag .  känns skönt med har ont i huvudet och är ganska hungrig hela tiden.
så man går och äter en frukt , sen är man ju lika hungrig igen , 

Om det är så fint väder som det var idag ska jag ta en promenad innan frukost.
till frukost serveras det havregrynsgröt , tur att jag tycker om det då med lite lingonsylt.  haha ! mums
eftersom jag är så ledig nu tills måndag kan jag lika bra passa på att utnyttja de till att vara icke-lat !
gör någonting johanna.. men de är nog baara för de är så tråkigt att gå ut själv som ja inte går ut ....

Men ska man få någon ändring , får man ta tag i det också ..

Nu ska jag rota bland mina filmer och slå igång en film,
för jag ska inte sova ännu.


P.s . va inte anonyma i bloggen
så tråkigt när man inte vet vilka det är ifrån :(  Plz



Går kanske ensväng förbi pappa.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit, han verkar verkligen ha det fint hemma:)

Puss

2009-03-19 @ 06:16:59
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: joppis

Ja jo, det blir finare o finare (:

Puss<3

2009-03-19 @ 11:15:56
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0