23.09

Otroligt pigg för att vara så mycket .
brukar alltid vara dö trött och sova vid den här tiden..

kvällen bjöd på underhållning på Tv4 där det bjöds på sveriges värsta bilförare.
Blev en promenad runt tierps kvarteren med sion , tyvär blev det inget besök hos min kära madde pågrund av att hon vart på sjukhuset och inte mådde nå bra efter det ..  jag hoppas verkligen bebis kommer snart! <3

Nu har jag tillbringat min tid med en smotie and "A shot at love with Tila Tequila" ... 
Nog bland det roligaste/underhållande jag sätt , Man kan säga att det är som Big brother fast nu tävlar dom om en tjej vid namn Tila .   som går varje Torsdag klockan 22.05 på MTV! första avsnittet var idag .. 

Ska strax ta sion ut för att möta upp min kära tvilling syster som är hos Elin!
sion måste ut och lika så jag.    Sen vet jag inte om MTV kommer att underhålla mig mera ikväll.
men det hoppas jag nog ,  Vill inte ligga där nere för mig själv, det är så satans tråkigt!
såna här dagar ska man ha pojkvän , haha !!


Vi hörs och syns imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0