Uno-x

hej halloj ,

inatt sov mickan hemma hos mig , vi låg och åt chips och kollade på " en annan del av köping "
hahaha , dom är så jävla sköna , har ni sett de ?
vi gick hem till madde när vi hade gjort oss iordning imorse ,  mickan fixade till maddes blogg och jag myste med robin i soffan ,   vi vart sugan på uno-x pizza så vi drog dit vid 4 tiden , 
nu sitter jag mätt i soffan och kan knappt röra mig ,  ska hem om ett tag och klippa gräsmattan.. yippi

på fredag är de midsommar , wiho! är de någon som har nå planer?
själv ska ja va hos mickan och grilla och dricka alkohol  , mot kvällen vet jag faktist inte vi kanske bara blir hemma och myser spelar spel och gör nå roligt ,

nej nu  ska jag kolla igenom bloggar ,

seee ya!



 
Kommentarer
Postat av: maria

SKITFIN BLOGG!

2009-06-17 @ 18:29:37
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: melissa

SV: Uppdataering kommer snarast, jag lovar :O har bara lite problem eftersom jag inte är hemma med min egendator, men ska fixa allt imorgon. :)

2009-06-17 @ 19:46:08
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0