sverige-malta

idag hade vi lite avslutnings fika med klassen och pratade lite,
va även vatten krig iskolan så man fick passa sig noga vart man gick. men jag klarade mig!
har bara varit hemma annars, mamma ringde för en stund sen och berätta att de va värre än vi trodde med sions knä , han har opererats idag , så nu väntar vi på att vi ska hämta honom imorgon, ska krama och pussa min bebis.
saknar honom här hemma, alltid någon som möter en vid dörren och är glad att vi kommer hem, han hoppar och busar runt och ska gosa med en i sängen eller bara ligga vid en när man tittar på tv, eller när man sitter och äter står han alltid vid mig och tar fram tassarna på mitt knä och tigger mat. saknar min bebis som jag alltid går omkring med eller busar med ute på gården, låter som hans liv inte finns längre, men det är det att han mår dåligt nu och kommer att få ligga i 4veckor. ska va med honom hela tiden..


har ätit mat med steffi och sabina nyss och pratat.
nu väntar ja på att klockan ska bli 18.30  då spelar sverige mot malta ! nu får dom ta o ta hem det är.
hoppas henke är med och spelar idag även hans tråkiga nyheter efter förra matchen då hans bror dog!

nu ska jag sakna min bebis och sitta här.

Min bebis


sion missar sverige matchen idag , men han hejjar !

<3
Kommentarer
Postat av: ann

sv; jo läst hennes blohg och så så, synd om tessan (

Vad har du för dig idag då? kraam!

2009-06-10 @ 15:49:56
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0