städning hela dagen...

de ända jag gjort idag är att städa och tvättat där nere hos mig.
har suttit och grott här vid datorn också. mickan va här med och hjälpte till lite hon fixade bland mina kläder.
ikväll ska jag vara med madde vi ska se på "Mean girls" som börjar vid 8 .. 

Imorgon ska jag fortsätta med tvättningen, det finns hur mycket som helst!
känns som det aldrig tar slut .

juste, jag blir nog ledig denna vecka eller så blir det senare iveckan,
för det fanns inte så mycket att göra just nu, men jag får hålla tummarna!

nej tillbaka till arbetet här hemma.

sion fick ta av sig bandaget idag


mickan fixade snyggt bland kläderna,


Kommentarer
Postat av: en blivande ung mamma

haha ja jag såg den på bio med jonas (ogravid) Och dom började med att dela ut näsdukar till folk. Hade jag sett den nu hade jag nog behövt en hel toarulle. haha

2009-06-15 @ 20:36:45
URL: http://enbebisiminamge.blogg.se/
Postat av: broccolie

Jo precis, ska försöka fixa nåt nytt:)

2009-06-15 @ 20:45:12
URL: http://broccolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0