Mätt&Glá

idag har jag varit med pappa i svanby och tittat på vad jag ska jobba med.
jag börjar redan imorgon med att ta bort tegelpannor på taken och ska riva ett litet hus.
sen ska jag flytta grejjer och göra lite annat.
när ja gick in i ett förråd hitta jag våran tv som stod i pappas vardagsrum hemma förr.
så den fick jag av pappa , så jag får hem den imorgon ! glad är jag för de, ska slänga ut min fula tv snart.

annars har jag varit ute i solen gjort tacos till middag ,
har lega på studsmattan och pratat med mickis i telefonen ,
nej nu ska jag ut och sätta mig igen och hänga tvätt sen är det en film på tv som jag&sabina ska se.
ska hinna med att duscha också. 

Puss



Kommentarer
Postat av: natalie

sv ; tack ska du ha : )

2009-06-22 @ 11:42:18
URL: http://baranatalie.blogg.se/
Postat av: mk'

Mh, vad gott med tacos :D älskar det!

2009-06-24 @ 12:01:22
URL: http://shiverinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0